ensam söt singel söker

partner..

& nu handlar det inte längre om att jag behöver någon för att jag inte tycker om att umgås me mej själv, att vara ensam, eller att jag behöver bekräftelse, nej.. nu handlar det om att jag behöver någon att dela maten med. hahaha! jag äter upp allt som finns i stekpannan eller i grytan när jag gör någonting som egentligen är för fler personer än en. oftast blir maten såå god att jag inte kan låta bli. hihii. det kommer kanske bli mitt fall,

idag har vi pluggat massvis & jag var ute på morgonpromenad. sjukt trött när jag vaknade & kände att för att vakna till så krävdes en promenad. skönt! nu sitter jag här & har ätit skagenpanna me lax & ärtor & pasta fördigladdad inför dagens spinningpass. dock får vi hoppas att maten hinner smälta innan passet.. annars blir det tungt.

har ni en fin dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91