funderingar kring utgång

egentligen funderar jag inte kring själva utgången, utan hur mång adet är som egentligen letar efter någonting ute. alltså fiskar. jag hade riktigt kul idag & det både på förfest & på uteställen.. men förstår ni? troligtvis inte. mina ord är splittrade just nu & kanske är det så att den enda jag sökte efter ikväll fanns inte där. jag är nog dum om jag skulle kalla det kärlek, men faktum är att jag tror att det är det utan att veta om det.

fast kanske vet jag

det handlar nog om tidigare erfarenhet. mina erfarenheter har inte vart så bra & jag frösöker lära mej någonting & sedan gå vidare. kanske är därför jag är så rädd denna gång. fast ändå inte. jag försöker finna en anledning till att prata.. till & me att skriva in mailen på add kontact på msn, men vill å andra sidan inte. jag vill inte att vi skall bli vardag. du & jag. tänk om. tänkt om någonsin. tänk om vi sitter & tittar varandra i ögonen bara då & jag någon gång

dina så vackra ögon

ditt namn. anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91