fyrtiofem dagar kvar

exakt fyrtiofem dagar kvar till thailand & därmed lite press. det handlar inte om att se fin ut inför andra egentligen, det handlar om att jag för tillfället inte riktigt trivs me de kilon jag gått upp. & tro mej, de har blivit alltför många. att inte trivas innebär att inte vilja visa upp. & det vill jag vilja. just nu känner jag bara för att stänga in mej en & en halv månad, men ingenting blir ju bättre för det! nu är det hårdträning & strikt diet som gäller. strikt diet för mej innebär INTE [längre] inga kolhydrater, inget fett, ingenting av det ena eller det andra, utan innebär helt enkelt mindre godis & annat innehållande giftiga ämnen för kroppen. nu är det dags att börja ta hand om min älskade kropp, mitt fina jag. glöm aldrig att den viktigaste i ditt liv skall vara & är du.

dagens

frukost: vaniljyoghurt me osötad müsli
lunch/frukost nr 2: a-fil med all-bran, linfrön & lingonsylt
lunch/mellanmål: knäckebröd me keso/makrill-röra
middag: kyckling me paprika & avokadoröra

träning:
morgonpromenad & alldeles snart bodypump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91