ill walk through the fire, if this is what it takes

to take me even higher

från & me denna vecka någon gång skall jag förändra endel. jag har bestämt mej för att göra ett par ändringar i min vardag i hopp om att må ännu lite bättre.

annars då? mest plugg även denna dag. i dock skall jag dock träna också. tre dagar utan träning är ingenting för mej, det är någonting jag verkligen kan stå för. att vara ute & promenera är heeelt fantastisk men ett riktigt pass fyllt av svett & [glädje]tårar är det inte mycket som kan slå. & by the way, på tal om träning; igår betalade jag göteborgsvarvet, så nu är det bara att börja träna för att få ett så grymt varv som möjligt. nästa höst blir det troligtvis tjurruset & lidingö-loppet också. året därpå stockholm marathon. detta om jag inte beslutar mej för att ta ett sabbatsår & dra utomlands. vi får se vad som händer helt enkelt. ett marathon skall iaf bockas av på min lista förr eller senare.

en annan dröm





john mayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91