i would love to fast forward one week

subscapularis, infraspinata, supraspinata, teres minor, erector spinae, masseter, frontalis, parietale, biceps femoris, biceps brachi, triceps brachi, rectus femoris, rectus abdominis, trapezius är bara ett urval muskler jag försöker då in i mitt huvud just nu. ni vet hur känslan är när när man börjar lära sej saker & ting & det känns som man kan det man läser på..? den känslan har inte jag just nu. förjävligt. men, som sagt, det släpper snart & då kan jag allt vad fäste, ursprung, funktioner, ligament, muskler, ben, leder osv. heter.

nu ska jag sluta klaga & vara positiv. det här är faktiskt sjukt kul & det är sånt här jag vill hålla på me!

träning.

& på tal om träning så var camilla & jag på ett stenhårt & sjukt svettigt pass i morse. intervall. jag höll bokstavligt talat på att svettas ihjäl. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91