jag ÄLSKAR clementiner & prison breaaaak!!

jag över ö v e r l y c k l i g just nu. sara tancredi lever, jag har vart & tränat dels bodypump & dels kondis.. & nu sitter jag här i min söta lägenhet & har precis ätit två knäckemackor me stekt ägg & nu är en jäkla massa clementiner. fasen, livet är bra! man har det bra. dock önskar jag att dygnen hade några timmar till så man hinner plugga också. well, hinna & hinna, det gäller att prioritera. i morgon efter presentation & redovisning av vårt ergonomi-arbete är det fokus inför tentorna nästa vecka, 24/7.

nu börjar det igen!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Jag ska erkänna att jag gillar hösten på ett vis. Men inte när man är utomhus och de ösregnar och blåser storm, är man inomhus så finns det däremot inget mysigare. :) Hur mår du?



PUSS & KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91