jag är en riktig kämpe

hej mina söta läsare [för att citera de större bloggarna]

jag istter & kollar på du är vad du äter & ställer mej fråan om & om igen. varför har personer som försöker gå ner i vikt, men inte kan, godisskåp? VARFÖR!?! jag kan inte förstå. jag är en äkta godisgris & skulle jag ha det hemma hade jag ätit hela tiden. det är ju så många gör. har ett godisskåp & går & småäter hela tiden. i really dont get it.

över till någonting heeelt annat

dagens spinningpass. fy faaaan vad underbart det vaar & jag svettades som en gnu! vår söta instruktör sa "fasen vad du körde idag, vissa började nog undra om de skulle hänga på dej istället för mej där framme". sånt här gör att jag bara smälter, jag blir så sjukt glad av goa instruktörer som ger mer än bara ett träningspass, som ger någonting personligt. på sats i halmstad har de verkligen lyckats me sina instruktörer & det är nog just därför det kommer bli så svårt att byta till nautilus. snyft! tack sats halmstad, ni är grymma & kunde jga ta me er till nautilus skulle jag! [ifall att någon läser här, hahha, troligt!]

nu ska jag snart börja pluggaaaa. men först någonting heeelt annat

någonting ljuvligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91