jag inbillar mej bara! lägg ner emelie.

okej, en gång för alla bara. jag älskar mitt liv just nu!

men en sak till undrar jag över me kärleken.. är det så här det börjar? att man funderar över hur man skall se ut dagen efter? ifall att jag möter din blick en endaste gång. neeeeeeeeeeeeej, jag får inte, vill inte. men det är en grymt härlig känsla. troligtvis inbillning.

[& för att ni skall få en bild av hur jag är när jag är såhär ska ni veta att jag sträcker ut armarna & gör skriket. tjejskriket ni vet, ni vet va?]


idag har jag tränat massivs & ätit mums. inte en godisbit har jag vräkt i mej & heller inget bröd. 36 dagar kvar!
jag tror på mej själv på mej själv på mej själv, im gonna do this & be so proud. godiset alltså, bye bye!

Kommentarer
Postat av: joanna

du är grym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91