jag stängde av tvn

dagens är helt klart att jag precis stängde av tvn. det händer inte ofta när jag är hemma. alltför sällan. jag vet inte om det är som margret alltid sa, att det känns som man har sällskap när tvn är på. hur är det me det där egentligen? är tvn min partner? det skulle man nästan kunna tro så ofta jag ser på den.

ska alldeles strax iväg på ett ergonomi.seminarium & har precis ätit upp min lunch bestående av lax, avokadoröra, massa solrosfrön & sallad. riktigt riktigt gott. hade jag haft tid hade jag stekt upp en bit lax till. i love it. annars är det inte mycket förrutom plugg som händer just nu. precis som jag skrev igår börjar jag känna av stressen, men lugnar mej genom att träna. träning är nog det bästa som finns & trots de problem jag haft me det [eller egentligen är det väl framför allt maten jag slarvat me förut] i mitt förflutna så tänker jag aldrig någonsin låta någonting komma emellan mej & min träning :). [me det sagt innebär det inte att jag måste träna varje dag, två timmar om dagen & en specifik träning.. jag är en jävligt flexibel människa ska ni veta, hahah :)]

idag tar jag me mej mina träningskläder & drar till sats direkt efter seminariets slut. efter det blir det hem & duscha & laga mat, plugga lite & sen eventuellt se på film me linn, joanna & camilla. mys. nu har jag lyckats vara utan godis & allt vad det heter i fyra dagar & jag känner mej ännu lika stark. att jag tidigare bytt ut godis mot mat är inte längre någon hemlighet & det är det jag vill sätta stopp för med mitt faktiska förbud. [jag gillar egentligen inte det där me förbud ju] så snart jag har kontroll över det och har förmågan att äta det i måttliga mängder så kommer jag börja igen.

den här perioden kommer iaf att hålla i 35 dagar till. det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91