like ive said before, there is always a first time

när jag kom hem efter tentan idag var klockan närmare halv fem & det var mörkt. visst är det såå mysigt? dock är idag första gången sedan en lång tid tillbaka som jag önskade att någon väntade på mej innanför dörren. jag längtar efter närhet, efter att kramas, efter att vara kär, efter att längta efter någon, efter att möta min kärleks blick & le,

men nu är fallet inte så & jag överlever det, såklart.

nu ska jag tända massa ljus, njuta av att ha en tenta gjord & se fram emot nästa. kanske gå till gymmet en sväng tillsammans me camilla & sedan laga någonting gott. självklart ska jag plugga också. finns inga alternativ de närmaste dagarna. tänk vad underbart på torsdag vid den här tiden, om det har gått bra vill säga. håll tummarna. jag behöver all lycka jag kan få. den här gången ska jag till & me be, utan att jag vet vad jag tror på. undrar om det fungerar. det är iaf värt ett försök.

kram!

Kommentarer
Postat av: emma

tack emelie! hoppas att tentan gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91