making new plans for the future

ja, det är sannerligen så att vi lever i möjligheternas tid. sjukt hur mycket som är möjligt att göra egentligen. jag är en sådan som vill göra det mesta & det på en gång. samtidigt är jag en oerhört optimistisk människa vad gäller tid & ålder & blir iriiterad på folk som klagar på sin födelsedag över hur "gamla" de börjar bli. suck! jag tror på livet & att var ålder har sin tid. & sorg för den som inte gör detta. sök en ny väg. sök & du skall finna. jobba. hårt. stenhårt.

det är ett ständigt sökande. jag söker och har sökt under en lång tid. det gör ont ibland, men det är det värt. jag vet att om man vill lyckas med någonting i livet så handlar det om att inte ge upp. de vet de allra flesta. jag har myckt planer & mål i mitt liv. just nu planerar jag inför sommar 2oo9 & ett år framåt. jag vet inte alls vad som kommer hända, men det lutar mot att göra någonting helt annorlunda än det jag tidigare gjort. eller så blir det någinting i just den genre jag befinner mej i nu. man vet aldrig me mej & det är det som gör livet såå spännande.


just nu vet jag en sak & det är hur underbar katie melua var i torsdags kväll i lisebergshallen. jag rös genom i princip hela konserten & det kunde inte blivit en bättre kväll än det blev me tanke på att jag var där me louise.

jag älskar mitt liv. det gör jag verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91