mysiga höstdagar

jag hör många klaga dessa dagar. ja, det har ju regnat några dagar & varit relativt blåsigt här i halmstad. jag tycker oftast det är mysigt. igår var caesar & jag ute vid havet i ösregnet & luften var alldeles fantastiskt. det gäller helt enkelt att klä sej efter ändamål. så klyshigt, men så bra, det finns ingas dålig väder, bara dåliga kläder. så, mina vänner. klaga på ni [trots att jag är sjukt trött på att höra orden], jag tänker fortsätta tala positivt kring hösten. på hösten är det lovely me regn tycker jag. det ska blåsa, det ska vara ruggigt. det hör till årstiden. sedan får såklart solen titta fram mer än gärna lite då & då.

nu ska jag packa det sista & sätta fart mot herrljunga

ha en mysig höstdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91