när man har en blogg

ibland skriver man nog för skrivandets skull. för att hålla bloggen uppdaterad liksom. vare sej man pallar eller inte. som nu. jag är bara uttråkad & väntar på att dra till sal N104 & sätta mej & lyssna till en talare [läs; dick] prata om undre extremiteten för att vi sedan skall kunna palpera dessa muskler. det vill säga ta på varandra! NAKNA! nej, men i underkläder. kul!

jaja, jag nämnde väl att helgen var underbar & att jag ska till thailand om bara en & en halv månad. att jag ska vaccinera mej på onsdag? nej, men det ska jag iaf. att vi har gasque me tbi på onsdag då självaste linn, min sötis, fyller år. jag ska på katie melua på torsdag & sedan till herrljunga för att plugga som fan en hel helg & träffa brorsan. [?] idag då? jo, skola till fem, sen träning. jag har vart ute & promenerat idag också. åkt tåg. hämtat min cykel. herregud vad jag har hunnit me.

ikväll söker jag till robinsson 2oo9 också. det ni, heja på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91