saaay it, no wait, dont!

you better know that in the end, its better to say too much, than never to say what you need to say

men den här gången måste jag vara tyst & invänta som camilla uttryckte sej. inte dra några förhastade slutsatser. det har vi ju sett förr hur det går me dem. i morgon är det måndag & min tentavecka inleds. i morgon tenta number one; ergonomi & på torsdag tenta number two; rörelseapparatens sjukt härliga anatomi.

bakade kladdkaka till camilal & mej förut. me äkta mörk choklad, inga konstiga ämnen hit & dit här inte. försöker undvika alla dessa E [plus siffra] ämnen som finns i en massa produkter. helt onödiga & riktigt farliga för våra fantastiska kroppar. dock är det nog nästintill omöjligt att undvika dem helt & hållet. men men!

så, nautilus. hur var det? jag tränade faktiskt inte. kom på att jag inte haft någon vilodag denna vecka & att jag faktiskt tränat riktigt hårt & det var bäst att låta kroppen återhämta sej.. tog en långpromenad i regnet istället. meeen, vi drog till nautilus & kolla läget iaf. riktigt stort, riktigt fint & det allra bästa är att man får provträna en vecka innan man bestämmer sej för vad man vill. så den här veckan blir det ett par pass där. ska bli interesting!

nu ska jag fortsätta mitt kära studerande en stund till & sedan kanske man skulle sova lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91