stockholm marathon

jag funderar verkligen på att slå på stort & anmäla mej till stockholm marathon 2oo9. dock är det ett par saker jag måste ta reda på innan, men finns där inga "hinder" ska jag skicka in en anmälan snarast. göteborgsvarvet är den 16 maj & stockholm marathon den 30. funderar på om dessa lopp är för tätt ihop för att det skall vara bra? någon som vet? annars kan man ju se göteborgsvarvet på 21 km som en tränin inför marathon som ligger på 42 km. fy fan vilken känsla att springa in på upploppet efter 42 km. då känner man nog att man lever vill jag tro.

nu ska jag snart iväg till gymmet för att spinna. funderar på dubbla spinningpass idag me tanke på att jag har så sjukt mycekt energi & är inne i period då jag älskar spinning. känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91