sunday bloooggy sunday

hej alla söndagsmänniskor. har just tryckt i mej två portioner a-fil, lingonsylt, linfrön & all-bran. mums! igår kväll var, precis som jag nämnde tidigare, rikitgt kul,. dock tycker jag  vi skulle stannat & bara förfestat hela natten. varför splittras vi alltid när vi går ut tjejer? tur att vi fann varandra tillslut! tack för en underbar kväll!

idag är det plugg som gäller. ska sätta mej ett par timmar nu.. eventuellt på spinning vid hal fyra om pluggandet gått bra fram till dess. vid fem ska jag träffa linda för en liten promenad & sedan joinar christian [som för övrigt gjorde en grym insats i en löp-lopp i helgen, grymt!!] oss för lite matlagning. mysigt!

nu ska jag iaf sätta igång.
det kan nog dyka upp en eller annan bild här nä'r jag hämtat kameran hos linn.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91