svt24 direkt

svt24 nu. tycker det är riktigt intressant att titta på debatter & så mellan partierna i usa.

tiden går fort när man har roligt. idag har jag haft superkul. jag vaknade första gången klockan sju & hade tänkt gå upp. men njae, sov lite till, drömde om canada & att jag äntligen fick träffa mina underbara vänner där borta som jag saknar så mycket. kirsten & jag började gråta som faan när vi såg varandra, fan vad jag saknar henne. snyft. när jag vaknade andra gången vid halv tio kom jag på att jag skulle till capio citykliniken & vaccinera mej denna dag, vilket jag glömt helt. tur att camilla & jag inte bokade pluggförmiddag idag! iaf, gick upp & åt frukost & vid elva var det dags att gå & såklart befann jag mej inte på rätt ställe at first. sprang till den andra lokalen de har & väl där fick jag träffa en alldeles underbar sjuksköterska eller läkare. ja, hon som skulle vaccinera mej. hon var så oerhört kunnig & hur go som helst så det var knappt jag ville gå därifrån. jag är nu vaccinerad mot hepatit A & halvt vaccinerad mot B också. ska dit igen den 5 november för att ta den andra "halvan" & det är nästan så jag längtar. jag har ingenting emot sprutor what so ever. iaf inte de man tar i armen.

efter sprutan ick jag på stan en stund & sedan pratade jag me karin. hon berättade om en tjänst i canada som hon skulle söka & jag blev såå sugen. canada, mitt andra land liksom. & till råga på allt så var det nog i banff det var. en timma från där jag bodde. banff är ett fantastiskt ställe & så sjukt vackert. åååh, jag saknar verkligen canada. som fan! det bästa me samtalet var faktiskt inte canada dock, det bästa var att det visade sej att både karin & jag ska till herrljunga i helgen. sjukt bra! alldeles för längesen vi sågs så nu är det på tiden. vem vet, kanske blir planering inför nästa år. hmm.. vad som kan hända då kanske ni får veta senare! hahahah.

nu ska jag till skolan en sväng & sedan får det bli en promenad.
ikväll är det gasque me tbi.. ska bli riktigt kul me fest me the new crew.

grattis min underbara linn på DIN dag. i love yooou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91