växlande molnighet utan dej

anna, om jag är som en stor härlig sol så är jag i moln när vi inte är me varandra. du är nämligen den person som knuffar bort alla moln, som gör att det känns som om de inte existerar!

det är den 23 oktober idag. om en månad ligger jag på playan på koh lipe i södra thailand & njuter. om inte är jag påväg dit & bara längtar längtar till jag är framme. nu ska jag plugga anatomi, sjukt mycket dessutom. äta måste jga ju göra me. do not forget! halv fem är det dags att träna så bäst jag lägger i en växel.

Kommentarer
Postat av: johanna

har ni med anatomi nu? vi har med det i idrottsutbildningen, sjukt jobbigt, eller vad tycker du??

2008-10-23 @ 18:35:10
Postat av: emelie

ja, det är inte att leka me direkt. oerhört intressant, men mycket att lära!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91