you make me feel like a natural woman

hallooo goingar!

jag sitter & tittar på tv & funderar på om jag ska gå & lägga mej & sova så jag orkar upp & ta en liten promenad innan jag sticker till biblioteket i morgon. jag har verkligen kommit in i en go period gällande promenader & träning. till & me idag, såhär efter fest, var jag sugen på att träna. tur att jag inte drack så mycket alkohol igår & att jag itne mådde dåligt idag. ja, det betydde ju att jag faktiskt kunde träna utan att det blir skadligt på något sätt. ett spinningpass [fick dock ta det lite lugnare än vanligt] på 45 minuter & sedan en promenad tillsammans me linda runt nissan efter det. hur mysigt som helst! efter promenaden kom christian [brorsan] & mötte upp oss & vi drog hem & lagade tacos. mums mums! förresten.. på tal om tacos.. har ni sett de krav-märkta tortilla bröden som finns nu? de är gjorda me bland annat flerkorn & linfrön. riktigt goda & går inte alls sönder som fullkorns-tortillan gör. mmm.. tortillas är goooottt & kan varieras me en massa olika fyllningar. perfekt!

idag är det min lilla broders födelsedag. 21 år fyller han & han slår på stort också.. firar denna dag i london. vilket han gör  heeeelt rätt i!

sov sött sötisaaar


ps. en hel vecka utan en godisbit. till & me utan choklad, helt! im so god damn gooood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91