youll never change whats been & gone

jag längtar verkligen till nästa skol-period eller vad man ska kalla det. nutrition & anatomi II. sitter me ergonomin & jag är så sjukt trött på det. jag vill bara lägga mej under täcket & sova bort de närmaste två-tre veckorna. men, jag ska vara lite mer positiv & skärpa till mej nu. det senaste har jag verkligen levt på mañana mañana. mitt nya motto? inget bra när det gäller skolan egentligen. har haft både huvudvärk & magont idag.. tror faktiskt jag är mer stressad än jag själv vågat erkänna. jobbigt tycker jag. när man kommer på sånt. varför kan jag inte bara vara ärlig mot mej själv? jag blir ledsen när jag kommer på sånt där för

det är lika viktigt att vara ärlig mot sej själv som mot någon annan

get out, come on, why are you scared? youll never change whats been & gone


nej, usch. nu ska jag bannemej sitta uppe till jag är nöjd me den här förbaskade artikeln. man skulle kunna påstå att jag hatar den, att jag föraktar den. känner avsky inför den. fast så farligt är det nog inte. jag är mest besviken på att jag inte förstår engelskan ordentligt. får mej att vilja dra till ett engelsk talande land direkt.

good night loved ones!





Kommentarer
Postat av: Zarah

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91