änglarna

jag pratade lite me emil på msn idag. han har åkt till Los angeles me söta josefine & tillsamamns ska de nu spendera tre månader där. jag har tänkt oerhört mycket på bland annat LA den senaste veckan & gissa om jag är sugen nu. riktigt avis på dem. när jag var där spenderade jag all tid på massa turistställen tillsammans me underbara utbytesstudenter från hela världen & hade en helt splendid tid, men jag skulle vilja bo där. ett tag. kanske en bit utanför. andas [helst inte all jävla rök & avgaser men] in atmosfären liksom. emil sa att det är minst lika storartat som det är i filmerna, i serierna. jag vill dit! men så finns där andra delar av mej som hellre vill till norra californien eller till oregon. för att vandra massa & sånt. åka skidor. men iofs, vem har sagt att man inte kan göra både och? det enda problemet är väl pengar.. & möjligtvis tid.. ja, att den ska räcka till. vill ju gärna till italien också. & till canada. hahah, ni ser. i am crazy. jajaja, förhoppningsvis lever jag många år till & förhoppningsvis har jag någon gång i livet möjligheten att spara ihop massa pengar till sånt där. thailand på semester först ju!



en dag, en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91