en dag på stranden



det blev en helt underbar dag tillslut. inte för att den började dåligt eller något sånt, men det väntades endel regn under dagen. när caesar & jag skulle åka till havet för en långpromenad ösregnade det till en början men sprack senare upp & vi kunde springa & leka i massvis. jag glömde självklart min kamera denna gång & var därför fast besluten om att åka tillbaka lite senare under eftermiddagn eller tidig kväll istället för att gå på spinningen. caesar såg så oerhört lycklig & fri ut, vilket alltid gör mej så oerhört glad. vi åkte tillbaka till havet vid femtiden & då följde även linn & linn me. hur mysigt som helst & solen sken alldeles underbar över oss. dessutom träffade vi christian & linda där också. någon timma senare åkte linn  [a] & jag hem till mej & lagade tacogratäng [& fy fan vad god den vaar] & tittade på idol & desperate. man vet att man lyckats me maten när båda två är sjukt mätta, men inte kan sluta äta. mums!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasiken va go han är!

2008-10-04 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91