livets härligheter

jag befinner mej i lyckans period just nu. jag har fått jobb, fått reda på att jag klarat en tenta, fått massa pengar, har inte lång tid kvar till thailand, det är vackert väder, ska på roadtrip me anna nästa helg, caesar är i halmstad.. riktigt skoj tillsammans me camilla på kåren igår & ja.. så vidare. jag kanske borde göra någonting motsvarande the hills. här händer grejer nämligen, dock händer inget plugg, vilket borde vara det enda som händer just nu.

nu ska jag iaf titta på tv litegrann & sen är det möjligt att jag kollar igenom lite papper.. plugg. möjligheten finns iaf. vackert väder idag som sagt, det får nog bli en härlig promenad sen också. eventuellt träffa camilla, linn & joanna ikväll. men me tanke på att vi alla har en massa i skolan just nu kanske vi får skjuta upp det. förra hösten var det the four of us hela tiden. då gick vi på samma föreläsningar, fikade flertal gånger i veckan, festade.. nu är vi på olika håll & träffas alltmer sällan. dock är jag hundraprocentigt säker på att det alltid kommer att vara vi. the four of us.

bästa vänner


lite bilder från last night







Kommentarer
Postat av: joanna

miss u ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91