min sambo & jag

äntligen har jag en man i mitt liv! nämligen caesar. såklart. vår hund alltså. det vet ni väl? jo, mamma & pappa har ju åkt iväg så jag är hundvakt & mm, vi har det mysigt här hemma. tänt ljus, ätit middag & tittat på tv. ah, ni trodde jag menade aen mänsklig man? nej nej, den enda jag skulle kunna tänka mej för tillfället träffade jag i göteborg i helgen, men lär aldrig träffa igen. synd!

caesar saknar matte & husse men jag tror helt klart att han börjar trivas här. från början hade jag bestämt att han inte skulle få vistas i min säng, men wips, så hoppade han upp & inte kan väl jag säga nej till honom, titta så söt han är







Kommentarer
Postat av: Charlotte

måttligt söt din sambo duu?! =)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91