när man är sjuk

får man inte träna. det suger verkligen. jag har nog aldrig vart såhär sugen på att träna sedan.. ett par dagar tillbaka. dessutom unnar jag mej gärna godis. det är bra. & gott. synd att vi ska stå i bikini eller underkläder & klämma på varandra nästa vecka på ett seminarium i anatomin. hurra. det kommer kännas great ju.

idag snubblade jag in på match.com. jag scrolla lite bland männen där & visst fanns där några intressanta. ja, jag fick ju bara se ansikte & vart de var ifrån. jag kom på mej själv titta lite extra efter de som hade bilder på sej själva utomhus. jag ska nog ha en outdoor kille. tillbaka till match.. jag var oerhört nära på att anmäla mej, faktiskt inte patetiskt över huvud taget. jag är visst kärlekskrank. men det är ju så mörkt ute

klockan är sju & det är nästan mörkt. mysigt, men hade kunnat vara ännu mysigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91