om att förlora mer än ett par tusen

det har hänt endel sedan senast jag skrev här. jag har till exempel betalat det sista på thailandsresan & nu är det verkligen klart att jag drar. ja, om ingenting väldigt dramatiskt skulle hända såklart. sedan har jag haft ett par föreläsningar i rörelseapparatens anatomi, ätit omelett gånger två, vart ute i det helkonstiga vädret me caesar, cyklat endel, tittar oförskämt mycket på tv me tanke på att den står på konstant & sist men inte minst förstått hur många bloggar jag läser varje dag. & hur många reality serier på mtv jag diggar. i synnerlighet den nya upptäckten 8th & ocean & såklart the hills. [nytt avsnitt tonight!] jag är verkligen ett freak. men jag har faktiskt ett liv också. om en timma är jag hemma hos chrisitan & linda där även tina [lindas sis] befinner sej & troligtvis är en delikat middag serverad. som alltid hos dem. de är oerhört påhittiga & dessutom sunda & världens sötaste. när jag kommer hem ska jag plugga & idag är det verkligen ett måste. & tyvärr är det ergonomi.

so, slutsatsen jag drar lyder

jag är ett freak & det står jag för. geeks are cool. i am the coolest

Kommentarer
Postat av: sandra

hej skulle du vilja rösta på denna bild mamma gjort på mig :)? skulle vara jätte snällt! + du kan även vinna en nya mobil telefon om du röstar! inte dumt va? http://microsites.nokia.se/6220/view.php?id=5207315 , kram!

2008-09-29 @ 22:10:16
URL: http://likesandra.blogg.se/
Postat av: bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-30 @ 12:32:51
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91