rysningar efter 15 km

hej mina vänner. jag måste inleda dagens inlägg me en jävla eloge till mej själv. i am soooo damn good. jag sprang närmare 15 kilometer idag. hör ni de ljuva orden? FEMTON kilometer. jag kan säga er att jag rös när jag sprang i mål på vår uppfart hemma i herrljunga. helt fantastiskt. vilken glädje, vilken lycka. fan vad bra!

annars då? jag mår riktigt bra idag. jag har gjort någonting crazy & överträffat mej själv. jag har tittat på syster när hon spelat fotboll [& räddat flera bollar som mycket väl kunde gått i mål]. jag har lekt me caesar & jag har umgåtts me mamma & pappa & anton. jag har pratat & grattat liselotte på den stora dagen & jag har pluggat. det har helt enkelt vart en riktigt mysig höstdag. hela den här helgen har vart helt grym. jag har nog faktiskt kommit  underfund me en hel del gott & främst har jag umgåtts me min älskade familj [&släkt!!] kommande vecka hoppas jag på att få träffa den enda som fattades i familjen denna helg, christian & likaså att få träffa alla min söta & goa vänner i halmstad. & såklart plugga! & träna. springa! 15 km! maybe. :)

jag är glaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91