som det kan bli

tack sara för dina fina ord. & precis som hon kommenterade i mitt tidigare inlägg så är det precis att acceptera sej själv som är det viktigaste av allt. det jag menade var att jag under en tid försökt ändra på det. men det enda det gjort är att ha hållt mej tillbaka. & det, det är det enda jag behöver ändra på i mej själv.

nog talat kring det. idag är en regnig dag i herrljunga, grå mixad me grön. alldeles strax kommer lite släkt hit & det bjuds på äpplepaj me vaniljvisp. mums! efter det blir det en joggingtur & sedan en träff me liselotte, förhoppningsvis! fotboll i kväll också. sverige-albanien. då ska jag köpa godis & smaska pååå. kom igen nu för fan sverige

go go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91