the comedy is that its serious

såg ni i ditt ansikte? personligen tyckte jag det var riktigt braa. är lite avis på alla som skall till stockholm i veckan för att se coldplay. men men.. man kan inte få allt. annars då? ja, inte mycket till plugg idag. jag har inte mått så bra som jag trodde.. drabbades av lite knivhugg & annat trevligt under kvällskvisten. men dessför innan har jag egentligen bara tvn att skylla på. men, tilläggas skall att jag var på biblioteket en sväng förut.kopierade lite papper. det räknas va? som plugg menar jag. jo, det gör det emelie, det gör det.

jag hittade en grym kurs.. eller snarare ett program förut när jag sökte bland lite olika universitet & college. ett outdoor program på university of oregon. universitetet är beläget i eugene vilket beskrivs bland annat såhär Eugene is home to the University of Oregon. The city is also noted for its natural beauty, recreation opportunities (especially bicycling, rafting, and kayaking), and arts focus. Eugene's motto is "The World's Greatest City of the Arts and Outdoors.

kollade även lite på university of California & massa andra universitet där omkring & oooh, där finns så mycket coola grejer. hoppas hoppas hopppas verkligen att jag kan åka minst en termin under mitt biomedicinska program & sedan eventuellt någon mer termin utöver det. [kanske kan fungera som lärarstudier på nåt sätt] ska kolla upp detta, helt klart!

nu måste jag soova. upp me tuppen & gå på ergonomi.seminarium me massa intressanta uppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91