we ran so fast, we ran so free

please remember, please remember

i morgon är det måndag igen & för var dag som går så bli jag bara gladare & gladare. hallå!? vet ni att det är en månad & 22 dagar kvar till jag drar till thailand. nu gäller det verkligen att ligga i me träningen om jag ska lyckas vara fit till dess.. hahah. nej, men tiden går så sjukt fort! när jag åker till thailand är två tentor avklarade också. jösses, vad jag längtar. kommande vecka måste jag plugga massvis, träna.. & på torsdag åker jag till herrljunga för att möta upp anna & starta vår roadtrip upp till deras stuga i hälsingland. ååh, ska bli så mysigt & såå underbart att komma bort ett tag.

nu ska jag fortsätta kolla på underbara coyote ugly. det är min & kims [thailand]  film. sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91