aprilskämt eller inte, vad tror du!?

alltså, när jag slog på tvn & the voice i morse pratade de om att jakob inte längre ska jobba på the voice på grund av någon skämts som gjorts under ballar av stål.. eller!? jag var inte riktigt me vad orsaken var, men iaf.. kom senare på att det var första april idag & funderar fortfarande på om det är ett aprilskämt eller inte. först var jag nästan säker på att det var det eftersom han är den som är bäst i gänget, enligt mej. meen.. nu när det fortfarande står på sidan att han fått kicken eller själv valt att gå börjar jag verkligen undra..

så.. du som tittar på the voice.. vad tror du!?

Kommentarer
Postat av: Lovy

hoppas hoppas att det är ett aprilskämt!

2009-04-01 @ 22:17:40
Postat av: Lovy

hoppas hoppas att det är ett aprilskämt!

2009-04-01 @ 22:18:50
Postat av: Cami

Go morgon hjärtat! Tittade precis på the voice, o d va som vi trodde....ett april skämt! fjuuh!



PUsssss ps. vad sägs om en go go promenix runt 11?

2009-04-02 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91