fredag!

idag är det fredag & det innebär att carolina kommer hiiiit!!

sitter & tittar på "om familj" på svt, vilket idag handlar om ungdomar som skadar sej själva. skulle så gärna vilja engagera mej mer inom ämnet, då jag besitter otrolig erfarenhet kring det. jag vet att det finns hopp & sätt att ta sej ur ett sådant beteende. jag skriver ofta att jag är så stolt & nöjd över mej själv för att jag lyckats ta mej ur ätstörningen & att jag lyckats tvinga bort tankarna & det är jag verkligen. ni skulle veta hur underbar känsla det är.. vilken bedrift det är & vilken styrka som har krävts. det känns verkligen som jag vunnit en stor fet medalj & som att jag för var dag som går får den vackraste blombukett man kan få. att få vakna till en ny dag utan att fundera över hur mycket kalorier jag kan förbränna en dag som denna, eller vad jag inte skall äta, eller vad jag ska göra för att bli den perfekta emelie över huvud taget är för mej ett privilegium. den kärlek jag känner för mej själv & för de som stöttat mej är obeskrivlig. det är en kärlek jag vill dela me mej av till alla. det är en kärlek alla förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91