härligt test av laktattröskeln!

sitter i skolan & har tillsammans me ett härligt gäng suttit me en uppgift efter morgonens OBLA-test. cykla cykla cykla på först låg & sedan högre & högre intensitet. jag tror det gick rätt bra iaf. alltid skönt. men jag behöver säkerligen träna mer.. vem behöver inte det.. beroende på vad man har för mål såklart. allt är ju individuellt!

jag funderar mer & mer på idrottslärare igen. tror att jag ska söka till GIH [gymnastik & idrottshögskolan i Stockholm] när jag kommer hem nästa år.. & sen får man se vad som händer. jag har ju som sagt endel planer för framtiden som många av er säkerligen redan förstått, men jag gillar det. det känns bra [kan kännas lite uppstressande ibland, men what the hell].

Det senaste har jag insett att jag prioriterat min mentala hälsa/träning mindre än vad jag gjort på länge så jag ska nu bli bättre på det. jag ska införa mina dagliga övningar på nytt då jag känner att jag fallit ner ett steg eller ett par. fokuserar ni mycket på det? det är sjukt viktigt enligt mej.. jag tror verkligen att precis som att träna fysiskt är det viktigt att träna mentalt.

hungern börjar ta över.. dags att åka hem & laga lunch.. i helgen fixar allt sej me datorn [förhoppningsvis] & jag lovar att komma tillbaka me massa inlägg & härliga vårbilder. ni ska på en hel dos av mina lyckorus jag "drabbats" av det senaste! :)

ha en lovely day!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar din blogg :(

2009-04-25 @ 19:05:31
Postat av: emelie

nu är jag tillbaka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91