havet skogen havet skogen havet skogen

jag kan inte bestämma mej för om jag ska springa i skogen eller vid havet.. tror faktiskt det blir havet trots allt. idag är det tänkt att jag skall springa närmare 10km men får känna av lite då jag inte sprungit långt sedan loppet förra söndagen. jag har faktiskt bara sprungit en gång sedan dess nu när jag tänker efter.. & då en runda på ringa 4km. men som sagt, det är bra att variera sej & ibland ta en go paus från det man gillar bäst. variation is the combination [citat: camilla andersson]

dags att knyta skorna & ladda. vi hörs sen!



måste bara visa mina snygga jeansleggings jag införskaffat. sjukt sköna dessutom!


Kommentarer
Postat av: shoulderstar

wow! snygga kläder! vart har du köpt dom?

2009-04-01 @ 17:48:20
Postat av: emelie

tack!! jeansleggings från vero moda, vitt linne gina tricot & rosa oversize tröja från zara [i london]. sedan hade jag bara ett par vita sneakers till.. riktigt fräscht & vårigt! :)

Postat av: Emma Fost

Åh! Jag skall be mamma köpa med ett par till mig när hon kommer på besök. leggings kan vara det bästa plagget i världen. :)

2009-04-03 @ 02:16:13
URL: http://emmaskanslaforsno.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91