hörni!

jo, det är så här.. jag är så grymt nyfiken på vilka ni är som läser här.. den senaste tiden har antalet läsare ökat avsevärt & jag tycker det är hur kul som helst! ni får hemskt gärna säga hej eller något? det hade gjort min kväll/natt/morgon/dag! :)

har suttit och tittat på ekdahl.. tycker det är så sjuukt intressant.. jag gillar folk som står för det dem säger.. även om jag inte alltid håller me.. grrr.. haha! på tal om att stå för det man tycker.. idag fick jag massa info & grejer från moderaterna. hade jag inte haft så mycket annat omkring mej hade helt klart velat vara ännu mer aktiv än jag är. kanske någon gång.. i sinom tid.

ihelgen kommer min älskade syster hit, gud vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91