im feeling hot hot hot

lovely lovely lovely, jag älskar denna dag!

linn & jag köpte oss lite godsaker & satte oss i picassoparken här i halmstad & pratade lite.. det var alldeles för längesen vi sågs & vi inser att tiden går way too fast för att vi ska hinna me att ses. vi bör omprioritera, å andra sidan måste man ju göra det man måste. i sommar ska vi umgås som tusan & hitta på massa kul. hoppas det blir en solig sommar.. som april. tror det har varit sol varje dag.. [typ!]

nu sitter jag & väntar på att brorsan ska komma.. senare ska vi sätta oss på en uteservering istan & ta ett glas tillsammans me vår andra bror christian. i morgon är det jobb som gäller så för sent blir det nog inte. måste städa ordning här, får inte se hur som en svinstia när jag får besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91