internet = en onödig utgift?

hallo godingar!

nu sitter jag på biblioteket i stan & betalar lite goa räkningar. jag tycker faktiskt det är ganska skönt att inte ha någon dator hemma & funderar skarpt på att säga upp mitt bredband innan sommaren.. datorn behöver man ju främst för skolarbeten & diverse inlämningar. internet kan man bara springa över till bibblan för att ha tillgång till. jag skulle spara en femhundring på det & det kan jag säga behövs i dessa tider. jag har fått massa annat gjort under dessa få dagar jag vart utan datorn & dessutom har jag gått & lagt mej tidigare om kvällarna.. & det är ju verkligen ett steg i rätt riktning!

igår var jag på gymmet & körde ett härligt pass. det var sjukt längesen jag körde styrka på det sättet & idag känner jag rejält i triceps & till min förvåning; litegrann i magen! nu ska jag fortsätta surfa runt på resesidor & härliga bloggar. det är nog det jag saknar mest me internet, all bloggläsning! :)


Kommentarer
Postat av: Rosens

Nej säg inte upp internet!!!!!!

mina bästa stunder på dagen är när jag läser din blogg, det vet du.



MER UPPDATERINGAR VILL JAG HA! : )

2009-04-23 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91