mitt liv från den andra sidan

idag är jag ledsen. min cykel har blivit stulen. den blev verkligen det vid rätt tidpunkt.. not. troligt är att jag var så klantig & glömde nyckeln i låset igår när jag kom hem från gymmet. fan, jag är så trött på mej själv. till råga på allt ska man tillbaka till skolan & se ut som ett monster. varför kan allt inte bara få kännas bra ibland? kommer det alltid vara så att man blir straffad för att man mår bra? det regnar idag också.

fy fan. nu vill jag lägga mej under täcket & bryta iho & komma igen. det här är ingenting för mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan kanske ha varit HFAB som tog den? Hade du märkt den med ditt namn och adress idag, för det är idag de skulle ta cyklar som inte var märkta.. :/

2009-04-08 @ 13:47:43
Postat av: emelie

jag tänkte det först också.. men de hade inte tagit några som stod på erik olsons gata.. tyvärr :(

Postat av: sara

det är ok emelie. det är liksom ok. man krabbar till det, och så blir man förbannad och så kuggar man och så blir man besviken och så är man allmänt jävla deppad och så ska världen trots det plussa på och typ fibbla bort cykeln när man redan är i skiten. men det gör inget. du är inte ensam. det vänder. fin torsdag till dig! kram från sara

2009-04-08 @ 20:10:29
URL: http://sariskt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efterlys den så kanske den kommer fram från nån som får erbjudande att köpa den:

www.brottsportalen.se

2009-04-09 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91