oh my fucking god

ursäkta rubriken men jag var tvungen.

SJUKT hur bra the hills är & jag är så lycklig att det var dubbelavsnitt. nästa vecka är jag i fjällen vilket innebär att jag kommer bli tvungen att vänta två veckor till jag får se det igen. då har jag dock dubbelavsnitt igen att se & det är inte fy skam. det är inte många tv-program som kan få mej på bra humör, men the hills kan. det & the city, friends & sex & the city. okej, 2½ men också. sen finns såklart ett par andra me, heheh. men iaf.

att inte planera går skit för mej. jag saknar att skriva listor som fan, så jag ska börja igen. hahha. jag måste få till min disciplin när det gäller skolan & nu är det allvar. de sista två månaderna ska jag ge allt & jag är ledsen mina vänner.. men nu kommer det tillsammans me träningen bli första prioritet. om jag ska klara av det här måste jag nog faktiskt lära mej att tacka nej till jobb också. till & me på mina "lediga" dagar. vi får se hur det går me det. annars får jag dra ner på något annat. inte på träningen iaf för nu är det inte långt kvar till göteborgsvarvet & sedan marathon. jösses. fyra månader i morgon ju! ah, dags att accelerera. nu blir det längre pass & oftare. mitt halsont är nästintill borta & jag längtar som tusan efter att springa & det längre än nånsin. undrar om jag inte ska ta en 25 km:are någon dag i veckan. jävlar vad impad jag hade blivit då!

vågar jag skriva ut mina mål inför loppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91