puder & strålande sol!

under under under underbart!!!

allra mest sitter vi i backen me solen i ögonen eller också glider vi ned för den me solen i ryggen.jag skulle vilja påstå att vi har det helt fantastiskt. vår stuga ligger mitt i backen så så fort vi vaknat på morgonen har vi kunnat sätta på oss pjäxor & skidor & sedan dra ut & åka. ramundberget. sveriges mest snösäkra fjäll & ja, det är det nog. i backen finns bara natursnö & jag skulle ljuga om jag sa att åkningen inte var bra. grymt bra faktiskt. 

nej, nu är det dags för mej att knäcka en öl & sätta mej i bastun.. ha det gott.

livet är härligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Är du i fjällen?

Postat av: Rosens

Sista svängen hökarängen! Närmast gubben vinner!

2009-04-17 @ 09:07:42
Postat av: Linn

2009-04-18 @ 11:09:19
URL: http://l'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91