the hills & strawberries

jag har just tittat på the hills & ätit massa jordgubbar & lysmelk. mycket bättre än så kan det nog inte bli. innan var jag dessutom & tränade på gymmet & det gick sjukt bra, trots att jag itne hade några skor. det var nog lika bra eftersom min bauta-vattenblåsa vägrar ge sej trots att jag försökt sticka tusen hål me nål i den. okej, den börjar faktiskt ge sej. jag funderar på om jag ska ta en promenad innan jag ska sätta mej & plugga. 

idag har jag skickat iväg ett mail till kilroy så jag hoppas vi får svar snaaart & främst att anna ringer upp mej ikväll så jag kan berätta att jag skickat iväg mailet. :) snart är det torsdag & det innebär anna&emelie-helg med massa mys & bus. jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91