this is the part i hate the most!

nu har jag sett avsnitten av the hills som jag inte sett. fan, den serien gör mej galen.. jag ÄLSKAR den & kunde jag hade jag suttit & tittat på serien dagarna i ända.. gång på gång liksom. åh, vilken romantisering de gör av the LA-life.. man vet liksom att det inte är sådär flott för alla som de har det men ändå känns det som man blir helt swept away.. som om man själv tar del av det liksom. hahah. nästa år ska jag ju till LA igen & då är det upp till bevis. har jag tur får jag se lauren, audrina & lo vandra omkring på gatorna. då gäller det nog att hålla sej på de allra grymmaste ställerna.. där dollar inte spelar någon roll. kul.. då har vi säkerligen som mest pengar kvar.. eller inte. heheh. får satsa på att komma me under inspelningarna.. av någonting annat än the hills eftersom det är sista säsongen nu, snyft.

nej, dags för mej att slänga ihop en lunchlåda till i morgon & sedan sova.

det är så skönt att vara tillbaka & jag uppskattar verkligen de personer som kommenterat under min lilla "down-period" gällande bloggen. självklart uppskattar jag även er andra som fortsatt läsa. ni ska veta att det ska mycket till för att jag någonsin skulle sluta blogga. det känns faktiskt som det är någonting som jag skulle kunna hålla på me hela mitt liv. för alltid. tänk er vad coolt.. om jag sitter här när jag är 75 bast & skriver & man kan titta tillbaka i mitt arkiv. så dumt av mej att ta bort över ett år av bloggen när jag var ledsen en gång. men så är det & det finns det inte mycket jag kan göra någonting åt nu. det är lika bra att se framåt & håller jag på hela livet lär det bli endel inlägg om man säger så. nästa år kommer ni få hänga me på en jäkla resa iaf. det ska ni veta. vilket äventyr det kommer bli. dock måste jag se till att få ett jobb för hösten. hör ni om något jobb kring herrljunga/vårgårda/alingsås/göteborg/vara/falköping & där omkring som ni tror skulle passa.. let me know!

nej, sova var det. lunch också! vi hörs i morgon, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91