why am i always alone when youre in my dreams?

ibland får jag jobbiga tillbakablickar när jag hör vissa låtar.. nathalie imbruglia är ett ganska känsligt kapitel, samtidigt som jag gillar många av hennes låtar. det är mycket som är glömt från den jobbiga perioden av mitt liv.. det mesta jag kommer ihåg att jag gjorde var att plugga latin & gå [springa] orraholmsrundan. sen minns jag såklart massa annat som tankar, känslor & specialidrotten i plugget. fotbollen över huvud taget. jag kommer nog ihåg rätt mycket när jag tänker efter.. det är bara så sjukt svårt att sätta ord på allt. & känslorna skall vi inte tala om. med tanke på att jag inte alls var densamma då som nu har jag nästan svårt att förstå hur jag kunde tänka så mycket konstiga tankar som jag gjorde. men allt har sin charm & hade allt det där inte tagit någon plats i mitt liv hade jag inte vart den jag är idag.

så, tack. jag uppskattar det som då kändes förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91