en bild säger mer än tusen ord

men tyvärr kan jag inte visa er hur min lägenhet ser ut just nu, men det är iaf ett.. bombnedslag! men det får det lov att vara när man håller på att flytta ut va? dessutom har jag systuga här.. eller klipp iaf. jag gör om kläder jag inte vill ha kvar.. vissa har blivit riktigt fina! när sådana här grejer händer inser jag att jag är duktig på det mesta.. det är faktiskt sant! nej, dags att fortsätta.. lyssnar på big big world me emilia nu.. nostalgi.. sjöng den på ett hotell på fuerteventura, mysigt minne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 13:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91