im alive, barely!?

jo, jag lever. & jag lever vääl! anna hängde me hem till mej i halmstad när jag åkte från herrljunga i söndags & igår var vi, efter en tolv timmar lång arbetsdag, på måndagsklubben tillsammans me kim & dansade gärnet. egentligen var meningen att vi skulle sätta oss på salt & bara ta ett glas, men äsch, tänkte vi när vi kom ut.. vad gör det att jag jobbar i morgon klockan o8!? ingenting! vi gick helt enkelt in & hade en blast. att gå upp i morse var knappt jobbigt.. tolv timmar senare sitter jag här.. just hemkommen från jobb & ska snart iväg igen.

i morgon åker jag till herrljunga efter jobbet. sista långdagen [o8-19.3o] & sedan härliga lediga dagar. de skall spenderas i solen, vilken troligtvis kommer titta fram, eventuellt på ett par klippor i bohuslän.. eller också ligger jag bara & slappar


här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91