sensationellt

oh, jeeeesus, så glad jag blev när jag logga in på spotify & såg att colbie caillat äntligen släppt sin nya skiva. åååh, till hennes musik drömmer jag mej bort till en heeet ö där jag omringas av palmer & kritvit sand.. kanske ensam, tillsammans me någon av mina underbara vänner eller någon fiin man. jaaa nii.. ikväll ska jag börja packa. usch så sorgligt. känns så himla vemodigt & konstigt. hur ska den här lägenheten inte tillhöra mej? snyft. sista veckan på jobbet också. nej, just nu känns det inte alls kul att flytta. hoppas jag får ett jobb, snart. först har jag gärna någon vecka ledigt.. därefter lär jag klättra på väggarna. tur jag har mina fina vänner i herrljunga också. hur hade det annars gått? skogen underlättar me. jag ÄLSKAR skogen. älskar.

nu vill jag ha min plats på kvällskursen i italienskan.. & för att inte tala om kursen i japanska. hoppas hoppas, trots min sena anmälan, att jag kommer iiin. pleeeease!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91