trotsa sjukdom

jag trotsar min lilla influensa eller vad det kan vara med fika på stan me några vänner. dessutom var camilla, ludde & jag ute & gick i morse. ikväll ska vi ut & äta me jobbet, så nej, tid att vara sjuk har jag inte. under förmiddagen har jag suttit & tittat på friidrott & åh, jag tycker det är så mysigt att titta på sport. något av det bästa med att flytta hem till mamma & pappa i höst/vinter är att när man vaknar på morgonen, under exempelvis helgen, är att man kan räkna med att tvn är påslagen & att skidor eller vad det kan vara sänds. så mysigt! åh, vad sugen jag blir på att åka skidor nu.. måste måste på något sätt ta mej till någon backe & åka lite i vinter. jag älskar skidåkning & om vi bott kvar i sälen (bodde där ett år när jag var liten) så hade jag alldeles säkert sysslat med skidåkning.


underbara dagar i ramundberget me familjen i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91