tvärtomspråket

ni vet väl att när man säger att man inte ska göra någonting så uppfattar hjärnan inte inte. därmed säger man att man ska göra det eller vill ha det man säger att man inte vill ha. jag skulle exempelvis inte äta någon skräpmat den här veckan & hjärnan hör.. jag ska äta skräpmat den här veckan. fan.

i övrigt har den här dagen vart som de flesta andra, hur bra som helst! för att inte tala om timmarna innan dagen blev den elfte & ett par timmar efter. mm, mysigt me åska, blixtar.. mm.. på jobbet fick jag höra massa fina ord vilka nästintill gav mej en tår i ögat & ja.. allmänt bra bara. jag mår bra. till & me bankdosan fungerade några sekunder.

i morgon är jag ledig.. & på torsdag me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91