vi klarar det mesta!

åh, jag har ramat in fina bilder på mina kära idag & så en bild på palmer som jag kan titta på när jag behöver drömma mej bort för en stund. caesar & jag var ute i skogen en låång stund tidigare idag. mysigt med lite qualitytime med sej själv, vovven & träden. inte varje dag man hinner med sånt numera när jobb & skola lätt tar överhanden. det är viktigt att inte glömma bort sej själv mitt i allt. att inte tappa bort sej själv liksom.

nu sitter jag & väntar på att det ska bli kvällen så jag kan få titta på en johan falk film till. såg första igår & den var ju riktigt braaaa tillslut. hade lite svårt för den i början men sen så! man har ju inte dåliga förväntningar på de filmerna efter alla lovord folk gett dem..!!

dags att fortsätta lite på min goa essay som skall vara klar till på onsdag. ni vet den där om hur engelskan influerar svensk tv-reklam. riktigt intressant.. men det tar tid.. som jag tenderar att lägga på annat.. haha, bara för det är skolarbete. meeen.. jag klarar det mesta så det här ska nog inte gå sämre det! :)


puss godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91