åååh, jag är så sjukt braaa!!

jag skulle kunna hoppa av glädje just nu. springturen blev inte bara lång utan kändes dessutom helt underbar även under självaste rundan. det var perfekt idag! första varvet gick hur bra som helst, kände mej lätt som en fjäder & flåset bättre än någonsin. andra varvet var lite tyngre, men nu visste jag att när jag klarat detta skulle jag få vända om & ta nedförsbackehållet, vilket jag bestämt redan innan. när jag närmade mej slutet av andra bestämde jag mej att fortsätta åt samma håll.. lika bra tänkte jag. tredje varvet var till en början lite tungt mej jag såg marathonsloppets upplopp framför mej & rös & visste då att det var värt det. det gick genast lättare igen & jag var sugen på ett fjärde varv. nej, tänkte jag, nu får det vara nog.. sprang mot stan igen.. men sedan.. ja.. det kändes så sjukt bra så jag tog den där rundan längs me nissan som jag brukar springa om morgnarna. haha, 17 km blev det allt som allt tror jag. rekord! jag tror aldrig jag sprungit så långt & jag vet inte hur många jag mötte mot slutet som jag bara log emot. åh, helt jävla fantastiskt! & så tänkte jag.. 17km.. göteborgsvarvet, here i come, men främst, höga kusten marathon, JAG ÄR PÅ GÅNG!!

Kommentarer
Postat av: Erika

heja Emelie! =)

2009-02-01 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91